Chanel dosahuje status Hermes
Francúzska ikonická značka Chanel zvýšila ceny svojich kabeliek v snahe stať sa ešte exkluzívnejšou a žiadanejšou značkou. V porovnaní s 2019 sa ceny Chanel kabeliek zvýšili až o dve tretiny. Hovorkyňa Chanel uviedla, že zvyšovanie cien nastalo vďaka kolísaniu výmenného kurzu, zmenám vo výrobných cenách. Rovnako ako značka týmto uistila, že cena Chanel kabeliek bude celosvetovo rovnaká.
Svoju agresívnu korporátnu stratégiu zvyšovania cien podporil Chanel aj faktom, že znižujú počty vyrobených kabeliek, čím sa stáva ešte exkluzívnejším.
Londýnsky obchodný dom Selfridges bol predaný
Selfridges, prvý krát otvorený v roku 1908, je legendárny obchodný dom v Londýne na ulici Oxford Street. Za roky svojej existencie sa stal doslova mekkou pre nadšencou módy. Selfridges je jedným z najslávnejších obchodných domov vo svete. Koncom decembra bol Selfridges predaný Thaiskému konglomerátu Central Group. Ostáva nám len sledovať, čo jeden z najväčších retailových obchodov británie spôsobí.
Monogram je najpopulárnejší módny trend roku 2021
Koncom decembra vyhlásil americký Vogue anketu na svojom webe a Instagrame. Ich čitatelia a sledovatelia mali vybrať najlepší módny trend roku 2021. “Monogram” bol jednoznačným víťazom s až 62% hlasov. Na vysokých priečkach sa umiestnili aj “balaclava”, minisukne, či “ugly shoes”.