Módne značky oslávili Deň Zeme.
S rastúcou snahou o udržateľnosť a etickosť v móde sa stále viac a viac značiek rozhoduje aj pre verejnú oslavu aprílového Dňa Zeme. Niekoľko zahraničných značiek sa rozhodlo v tento deň prispieť časťou ich zárobkov na charitu, iné uviedli nové techniky udržateľnosti ako napríklad používanie solárnych panelov, ekologické obaly. Mnoho značiek sa rozhodlo vytvoriť pre tento deň špeciálnu kolekciu oblečenia, či merch.
Talianska Vanity Fair uviedla nový projekt v Metaverse
Vanity Fair priestor v digitálnom svete Metaverse predstaví 19 prác najzásadnejších a najznámejších medzinárodných digitálnych a crypto umelcov. Tento projekt sa spúšťa pri príležitosti Benátskej Biennale. Projekt v metaverse je inšpirovaný Rímskym Pantheonom, kde budú predstavené diela umelcov.
Patagonia, Levi’s a The North Face sú najcirkulárnejšie módne značky
Globálna konzultačná firma Kearney uviedla značky Patagonia, Levi’s a The North Face ako značky, ktoré sa snažia o najväčsiu cirkularitu svojich produktov. To znamená, že ich kúsky majú najdlhšiu životnosť spomedzi módnych značiek po celom svete. Týmto prispievajú ku globálnej udržateľnosti.